گام جدید در مسیر شایستهسالاری؛ برگزاری نخستین آزمون ارزیابی شایستگی مدیران حرفهای در دانشگاه علوم پزشکی سمنان
به گزارش روابط عمومی، در راستای اجرای دستورالعمل انتخاب و انتصاب مدیران حرفهای و ارتقای بهرهوری در نظام اداری، نخستین آزمون ارزیابی شایستگی مدیران در سطح «پایه عملیاتی» در تاریخ ۳۱ خردادماه ۱۴۰۵ در دانشگاه علوم پزشکی سمنان برگزار گردید.
خانم لاجوردی، مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه، در رابطه با این رویداد اظهار داشت: «هدف از برگزاری این آزمون، شناسایی دقیق شایستگیهای مدیریتی و انتخاب بهینهترین گزینه برای تصدی پستهای کلیدی است.» وی تصریح کرد که این آزمون بهطور مشخص برای انتخاب «مدیر مرکز آموزشی بهورزی مرکز بهداشت شهرستان سمنان» برگزار شده است.
شایان ذکر است که up until now (تاکنون)، آزمونهای مربوط به دستورالعمل انتصاب مدیران حرفهای صرفاً در کانونهای ارزیابی وزارت بهداشت برگزار میشد؛ اما برگزاری این آزمون در سطح دانشگاه، گامی مؤثر در جهت تسهیل فرآیندها و بومیسازی نظام ارزیابی شایستگی در دانشگاه علوم پزشکی سمنان محسوب میشود.