.
كميته بازمهندسي درآمدها،مديريت هزينه و ارتقاء بهروري دانشگاه
.
اولين جلسه كميته بازمهندسي درآمدها،مديريت هزينه و ارتقاء بهروري دانشگاه در تاريخ 29/01/95 در دفتر معاونت توسعه مديريت و منابع دانشگاه با حضور دكتر طاهري و ديگر اعضاء محترم كميته تشكيل و پس از بحث و بررسي، در پايان جلسه تصميماتي بشرح ذيل اتخاذ گرديد:
مقرر گرديد: كليه واحدهاي اجرائي از بكارگيري نيرو در هر قالبي حتي شركتهاي پيمانكار به جز ( كادر پرستاري قراردادي/ساعتي- پزشك- ماما- دانش آموزان بهورزي- جذب نيروي طرحي- طرح پزشك خانواده و بيمه روستائي- تدام خدمت داوطلبانه 11 رشته شغلي- قانون خدمت پزشكان و پيراپزشكان و باقيمانده آزمون خرداد 91 ) بطور مطلق خودداري نمايند.
عليهذا مقرر گرديد: در صورتيكه دانشگاه نياز به جذب نيروي كاردان فوريتهاي پزشكي در پايگاههاي اورژانس و يا نيروي مشاغل خدماتي در حوزه هاي گوناگون دارد نسبت به ارائه درخواست خود به معاونت توسعه مديريت و منابع دانشگاه و انعكاس آن به معاونت توسعه مديريت و منابع وزارت متبوع و در صورت تائيد از طريق خريد خدمت از بخش غير دولتي اقدام نمايند.
لینک کوتاه خبر :