جلسه با بانک رفاه

جلسه اي با حضور دكتر طاهري(معاون توسعه مديريت و منابع)- آقاي طاهريان(مدير امور مالي)و....

در مورخه: 95.03.04 جلسه اي با حضور دكتر طاهري(معاون توسعه مديريت و منابع)- آقاي طاهريان(مدير امور مالي)- آقاي بابائي(رئيس اداره درآمد) و همچنين آقاي يحيايي(معاون اعتبارات بانك رفاه كارگران استان سمنان و آقاي طاهري(رئيس شعبه مركزي بانك رفاه كارگران سمنان) در محل دفتر معاونت توسعه مديرت و منابع دانشگاه تشكيل و در خصوص اجرايي شدن بندهاي تفاهم نامه چهارجانبه بين وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشكي- وزارت كار،رفاه و امور اجتماعي- سازمان تامين اجتماعي- بانك رفاه كارگران، بحث و تبادل نظر گرديد.
  • کد خبر : 7812
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی