مدير توسعه و تامین منابع فیزیکی و امور عمرانی و تجهیزاتی

 

 نام و نام خانوادگی : حمیدرضا مومنی

 

 پست سازمانی: رئيس گروه فني نظارت بر طرحهاي عمراني دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان

مدرک تحصیلی: لیسانس عمران از دانشگاه سمنان

 تلفن مدیریت : 4441465

 

   اهم وظایف مدیریت توسعه و تامین منابع فیزیکی و امور عمرانی و تجهیزاتی :

  •     مطالعه دقیق آئین نامه ها و دستورالعمل ها و بخشنامه های صادره از سوی مقامات ذیصلاح به منظور نظارت هرچه مطلوبتر پروژه های عمرانی و تاسیساتی 
  •     بررسی طرح های عمرانی و پیشنهادات واحد های دانشگاه برای توسعه و عمران و اعلام نظر به مقامات ذیصلاح به منظور اخذ تصمیم
  •     تهیه و تنظیم برنامه و طرح های عمرانی در زمینه کاهش هزینه های ساختمانی و تاسیساتی و استفاده بهینه از منابع مالی و انسانی
  •     سیاست گذاری و کنترل بودجه های عمرانی جهت پیشبرد فعالیت های عمرانی
  •     مطالعه و بررسی تکنولوژی های جدید ، مصالح ساختمانی و تاسیساتی جدیدجهت به کارگیری در پروژه ها
  •    شرکت در کمیسیون های فنی و سمینارهای تخصصی و بازدیدهای علمی مرتبط
  •     شناخت و به کارگیری مهندسین مشاور جهت تهیه طرح و مشخصات و محاسبات فنی پروژه ها
  •     پیگیری انعکاس وضعیت پروژه ها از نظر پیشرفت فیزیکی ، جذب اعتبارت و مشکلات فنی و مالی به مقامات مافوق و دفتر فنی و زارت متبوع
  •     نظارت دقیق و عالیه بر عوامل تحت پوشش در خصوص فعالیت عمرانی دانشگاه
  •     ابداع و به کارگیری شیوه های نوین و مناسب در جهت اصلاح و بهبود روش ها و کاهش هزینه ها.
  •     ارائه پیشنهادات سازنده و نو در زمینه های شغلی
  •     پیش بینی و پیشنهاد بودجه و پرسنل مورد نیاز در فعالیت های عمرانی و تاسیساتی دانشگاه
  •     بررسی و تائید صورت وضعیت ها
  •     شناسایی استعداد و توانمندی های کارکنان تحت سرپرستی و توجه به مسائل و مشکلات ایشان در جهت رفع آنها
  •     توزیع کارهای محوله (فنی ، نظارتی و رسیدگی...) پروژه های عمرانی یا تعمیراتی براساس توانمندی های کارکنان تحت پوشش
  •   انجام ارزشیابی سالانه پرسنل تحت سرپرستی براساس ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی
  •     تهیه و تدوین و بازنگری شرح وظایف کارکنان تحت پوشش براساس چارت تشکیلاتی
  •     برنامه ریزی برای تامین و احداث فضاهای کالبدی دانشگاه با توجه به برنامه توسعه دانشگاه
  •     همکاری در برنامه مناقصه و انعقاد قرارداد با شرکت های مشاور و پیمانکار برای طرح های عمرانی
  •     تهیه طرح جامع دانشگاه و تامین امکانات با در نظر گرفتن برنامه توسعه دانشگاه
  •     پیشنهاد بودجه عمرانی دانشگاه برای تصویب در بودجه سالانه دانشگاه در هماهنگی با مدیریت برنامه و بودجه
  •     دفاع از کلیه طرح ها و برنامه های تدوین شده در مراجع ذیصلاح از سوی دانشگاه و پیگیری آنها با هماهنگی دیگر مدیریت های مرتبط
  •     جمع آوری اطلاعات و آمار مورد نیاز از تاسیسات و ابنیه دانشگاه جهت بهره برداری در برنامه ها و طرح های مورد مطالعه
  •     تدوین سیاست های کلی و خط مشی های مدیریت در جهت نیل به مقاصد دانشگاه و پیشنهاد به هیات رئیسه جهت تصویب
  •     اقدام جهت تهیه زمین های مناسب برای دانشگاه
  •     تائید و امضای احکام درخواست ماموریت ، اضافه کاری ، حق فنی ، مرخصی روزانه و شخصی و...