شرح وظایف گروه تحول اداری
- برنامه ریزی برای اجرای برنامه های اصلاح نظام اداری، توسعه و ترویج مفاهیم تحول اداری و برنامه ریزي جامع به منظور ايجاد عزم و باور براي تحول و دگرگوني در ابعاد مديريتي دانشگاه و واحدهاي تابعه
- بستر سازی، توانمندسازی و ایجاد فضای ترغیبی مناسب در واحدهای تابعه استان برای تحقق عملی امر تحول اداری مرتبط با وظايف دانشگاه و اهداف وزارت متبوعه.
- تعامل با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به منظور هماهنگی و اجرای برنامه های اصلاح نظام اداری در دانشگاه و واحدهای تابعه.
- اهتمام در راه اندازی کمیته های تحول اداری در واحدهای تابعه در راستای برنامههای اصلاح نظام اداری.
- نظارت و پیگیری اجرای مصوبات و بخشنامه هایی که در راستای ایجاد تحول سازمانی به تصویب مراجع ذيربط رسيده و ابلاغ گرديده است.
- پیگیری و نظارت بر حسن اجرای مصوبات کمیته های تحول اداری دانشگاه.
- هدایت و نظارت بر فعالیت کمیته های تحول اداری واحدهای وابسته و تابعه و ارائه آن به مراجع ذیربط.
- مشارکت و نظارت بر تدوین برنامه عملیاتی سالیانه دانشگاه بر اساس برنامه استراتژیک.
- پایش مستمر اجرای برنامه های عملیاتی از طریق نرم افزار مربوط.
- برنامه ریزی برای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و ارتقاء سطح خدمت رسانی به مراجعین دانشگاه.
- شرکت فعال در دورههای مهارتی و آموزشی جهت ارتقاء توانمندیهای شغلی.
- تهیه گزارش ادواری از روند اجرای برنامه های تحول اداری و ارائه آن به مراجع ذیربط.
- برنامه ریزی و استقرار نظام بررسی و پذیرش پیشنهادات جهت بهره برداری از نظرات کارکنان و مردم در بهبود ارائه خدمت.
- نظارت بر پیاده سازی برنامههای اصلاح نظام اداری در دانشگاه، مقایسه نتایج ارزیابی عملکرد براساس شاخصهای معاونت توسعه و تحلیل دورهاي آن وارائه گزارش به مقامهاي ذيصلاح.